torsdag 29. november 2012

BARNEROM

Etter å ha fått i oppdrag av min søster å hjelpe til med valg av
 tapeter, farger og diverse til barnerommene i det nye huset deres,
har jeg funnet noe som kan inspirere slik at det blir et gøyalt barnerom.
Fint å ha noen oppdrag når jeg ikke kan pusse opp i mitt eget hjem,
så Takk Takk søster! Håper du og dere får noen gode tips!
pinterest.com


Denne gule friskheten eier frufly.no




pinterest.com
 

DIY - pult til barnerom. Genialt! pinterest.com

Flere bilder av fine barnerom finnes hos sheneligans.blogspot.no


lillehottentott.blogspot.no har en fin vri på gamle ting!






 lillehottentott.no



Er vanskelig å finne tapeter som ikke koster en formue, så er det noen av dere som har tips til andre nettsider hvor de selger tapeter/wallstickers?

Ha en fin dag videre!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..