søndag 25. november 2012

BRUKTFUNN

Jeg fant jeg fant...
For en stund siden snublet jeg over en bruktbutikk i Søgne. Det var et helt hus med alt fra møbler, klær, ting og tang. I tillegg til at det var billig fra før, var det femti prosent på hele butikken.
Heldige meg fikk et kaffeservise med meg hjem til tretti kroner.


Ti deler - fløtemugge og sukkerskål


Nå er servise plassert i skapet og klart for å tas i bruk!







Hvis en bare tar seg god tid på en bruktbutikk, kan en finne mange fine skatter!
Lykke til med letinga etter din skatt!
God søndag til dere!


4 kommentarer:

  1. Så lekkert !
    Kjenner DEN følelsen når man finner slike skatter !!
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant! Kjempegøy :)
    Fin søndag til deg også!

    SvarSlett
  3. Ble tittende litt rundt hos deg, og stopper opp litt her. Så heldig du var! Dette var jo kjempelekkert. Moro når man finner noe så billig :)
    Liker bloggen din, og velger å bli med deg på ferden :)

    SvarSlett
  4. Så gøy du har funnet veien til min blogg:)
    Hjertelig velkommen til deg Huldra!

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..