onsdag 21. november 2012

KORT FRA MEG TIL DEG

Litt i det kreative hjørnet for tiden, så i stedet for å lese på eksamen tar jeg meg noen gode pauser og driver med DIY. Mangler alltid bursdagskort når jeg trenger det, derfor tok jeg fram diverse ark og stæsj slik at ferdiglagte kort ligger klart dersom det plutselig trengs.
Dette brukte jeg:
Grå, hvite og mønstrete ark
Dymo
Symaskin
Tråd
Saks
Limstift

Min nye kjærlighet!

Brukte symaskinen til å sy "snor" til vimplene. Klippet opp like stor vimpler og limte på. Skrev "Hurra" med dymoen, og vips så var kortet ferdig!


På det neste kortet brukte jeg washi tape og dymoen.
Washi tapen fant jeg på Søstrene Grene, og henger veldig godt både på veggen og på kortet.
Disse ligger nå gjemt i en skuff, og er klare for å gis bort ved første anledning.
Har flere DIY- prosjekter på gang! Og du finner dem her etter hvert.
Ha en fin dag i gråværet alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..