mandag 12. november 2012

Sjalusi

Dagens innlegg handler ikke om å være sjalu...
Dette innlegget er om kommoden som har gått i arv og som kalles "sjalusi".
Den står plassert inntil en vegg i stuen og er et møbel med mye historie. Min mormor og morfar hadde den først, deretter reiste den rundt sammen med min tante, for så å stå gjemt i en kjeller noen år.
Til slutt fant den veien inn til oss og her skal den bli!



Vet dere kanskje hvorfor den kalles sjalusi?

Ønsker dere en fin høstkveld videre!

4 kommentarer:

  1. Så kjekt med møbler i arv:)
    Det var kjempefint, skjønner godt du vil ha det:)

    SvarSlett
  2. Denne var knall fin Hilde! Og så gøy med møbler som har litt historie bak seg og som betyr noe for en:-)

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Takk for fine ord fra deg:)

    DIY på ullkule brikken min finner du her

    http://hobbyvimsa.blogspot.no/2012/10/ullkule-teppe-diy-kan-du-lage-selv.html

    Lykke til og ha en fin uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer!

    Hobbyvimsa: Jeg fant det til slutt..måtte bare lete litt:) Blir gøy å prøve ut!

    - Hilde

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..