lørdag 8. desember 2012

ENDELIG....

...kan jeg si meg ferdig med denne nusselige babyjakka. Den ble litt nedprioritert en periode på grunn av mange andre prosjekter, men i går kveld fellte jeg den siste maska, sydde den i hop og fikk treknappene på plass.
Nå henger den bare på vent til min aller første niese har funnet veien ut...Ikke lenge igjen nå!
(håper ikke mor leser dette innlegget;))
 




 
 
Oppskriften er hentet fra May B. Langhelle "Myk start - strikk til babyen"
Da er jeg klar for nye prosjekter som sikkert kommer her etter hvert:)
 
God Helg Til Dere!


2 kommentarer:

  1. Så fine! Etter at Johannes kom t verden har eg funne ut atsånne jakker e veldig kjekke:-)
    -Solveig

    SvarSlett
  2. Godt å hørra! Gøy å laga noe enkelt som faktisk blir fint OG brukanes:)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..