torsdag 20. desember 2012

INNPAKNINGSBØLGEN

 
20. Verdsett de små gledene de gode rutinene,
de enkle måltidene,
de alminnelige møteplassene,
på de helt vanlige dagene.
 
 
Alle gavene er pakket inn og jeg sier meg fornøyd med årets innpakning. Litt mer personlig å pakke inn selv, enn å få en kjip gaveeske på butikkene (selv om det selvfølgelig gjør nytten). I år har jeg tatt i bruk billig gråpapir, washi-tape og hemp/hvitt bånd. Hjertene som ble brukt på årets pakkekalender, ble tatt i bruk som til-og-fra lapper.
Med et koselig stempel ble de som nye!
 



Litt rødt klarte også å snike seg inn i år.
 
Det blir mindre pynting og jul i eget hjem fremover, så i stedet blir det nok mer
"Hjemme hos" - innlegg.
Besøk og inspirasjon hos andre er noe jeg gleder meg veldig til!

2 kommentarer:

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..