søndag 16. desember 2012

WASHI - JUL

16. Snakk med øynene. Lytt med hjertet.


 3. søndag i advent og bare noen få dager igjen til vi reiser hjem til jul hos mor og far! 
I mellomtiden koser jeg meg i egen stue og fikser rundt på ting.  
Litt forandringer i stuen og flere småprosjekter i gang. Denne tiden nytes!





Adventstaken var jeg så heldig og fikk av mormor når hun skulle flytte. Den lå blant tusen ting som fylles opp i et stort hus. Nå pryder den derimot vårt hjem!


Svibelen vokste seg så høy at den trengte ny vase.Pimpet vasen med washi-tape og kongler!


Washi-tapen ble tatt i bruk på lyslykten også.



Ønsker dere en fin 3.søndag i advent!

2 kommentarer:

  1. Åå. Har du Tine K lysglass din heldiggris :-) Koselig innlegg, og fantastisk adventstake fra mormor! God søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  2. De kom i hus i fjor;) Er vel de eneste telysestakene som har stått framme i ett år og.Favoritter!

    God natt til deg!

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..