tirsdag 12. mars 2013

FAVORITTER | HER OG NÅ

En liten tur på nettbutikkene og jeg har nye ting på ønskelisten til den dagen vi bor i et "nytt" hus!Det begynner å fylles opp her vi er nå og tanken på flytting og pakking av alt gjør meg svimmel.Da er det gøy med en liten drømmetur hos Lunehjem og Hviit
Farger, former = Love it!




\\Speil House Doctor\\Stol Hay\\Pledd Hay\\Pute Hay\\Vaser Kähler\\
Button Hook i natur\\Skittentøyspose House Doctor\\Plakat Hagedornhagen\\Planteposer


Glad kveld videre til dere!

2 kommentarer:

  1. Liker alt du har valgt ut ;-) Spesielt speilet! Fiiint!
    Håper du har hatt en deilig kveld. Klem fra meg! :-)

    SvarSlett
  2. ja man kan lett drømme seg bort :)

    ønsker deg en fin onsdag!!

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..