onsdag 1. mai 2013

UTDRIKKINGSLAG


I helga arrangerte jeg utdrikkingslag for min snille vennine! Hun gifter seg i juni og skulle ikke få slippe billig unna. Som forlover var det veldig stas å få kunne planlegge denne dagen. Det begynte allerede før jul (litt tidlig? Neida) men det meste måtte planlegges rett før.  Det er også en av grunnene til at det har vært så stille her i det siste (Beklager fine lesere!)   

 Den kommende bruden ble invadert om morgenen av 16 festklare venner. Mens bruden selv  måtte ta seg en sykkeltur i ført blomsterdekorasjoner og treningstøy, dekket vi bordet og laget til en god frokost 
med papptallerker fra Ikea.


 Kvelden før kvelden dekket jeg og den kreative Iverksetteren bordet. Jentete og søtt!





Nå er det tilbake til lesing og forberedelse til studietidens to siste eksamener!!  (iik..snart ferdigutdannet)  

Ha en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..