mandag 29. oktober 2012

På plass igjen!

Da var jeg på plass igjen etter et lite avbrekk i bloggverden. Har hatt noen travle dager og lite på hjerte, men nå er jeg klar for mer bloggings!


Ny uke, nye muligheter og med nye oppskrifter. I dag har jeg bare et helt enkelt tips for lunsj, kvelds el. Finnes på restauranter, men smaker vel så godt hjemme(om ikke bedre) foran tven med et godt ullpledd. Dagens enkle oppskrift er Bruchetta. Fikk helt dilla på det etter sommerferien og ferie i Italia. Alt du trenger er:



Brødskiver (jeg foretrekker grovbrød)
2 tomater
Fersk basilikum
Olivenolje
Salt
Hvitløk
Ha brødskivene i brødrister. Gni litt hvitløk over skivene. Ha litt olivenolje og smør utover. Skjær opp tomater og evt. agurk. Dryss litt salt over og finhakket basilikum.
Kan garantere at det smaker! ¨

Resten av kvelden skal gå til strikkeprosjekter. Har dere noen gode oppskrifter på strikk?
Jeg tar gjerne i mot!

...og forresten følg meg gjerne, så gidder jeg nok å blogge mer ;)

3 kommentarer:

  1. Mm. Det så godt ut :-) Du er en flink kokk. Tror jeg er følger av deg nå, hvis jeg gjorde det riktig ;-) Gi beskjed hvis ikke.

    Ha en fin kveld. Klem fra meg :-)

    SvarSlett
  2. Trenger ikke være kokk for å lage dette;) Du gjorde alt riktig! Gøy å ha deg som følger!

    SvarSlett
  3. Hei Hilde!! Så flink du e, eg ska følga med deg her;)
    Va kjempekjekt å treffa deg i helgå, håpe d ikkje e lenge t eg treffe på deg igjen;)
    Ha det fint så lenge!
    Klem Solrun:)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..