fredag 16. november 2012

DIY - JULEKALENDER

Ja, jeg vet det er fortsatt lenge til jul, men klarer ikke å vente når jeg har idèer! Var innom Upstairs her en dag og da kom jeg over noen hvite papirposer, hjerter og klesklyper som jeg tenkte kunne være fine til innpakningen av julekalendergavene. Fant også en perfekt snor i neonrosa på
Hansen&Co. Så nå er jeg i gang...
Det du trenger er:
Papirposer
Klesklyper
Papirhjerter
Tape
Snor
Hullemaskin
Dymo
Jeg hadde tape på klesklypene og brukte dymoen til å skrive tallet.
Veldig enkel og fin innpakning (i mine øyne)!

Kanskje litt rart å ha pakkekalender når vi bare er to voksne i hus, men hvorfor ikke?
Tenker det er koslig med en liten oppmerksomhet. Det er aldri noe dyrt eller mye, så i år skal jeg blant annet legge oppi et kort der det står noe vi kan gjøre, som for eksempel: Pakke med kakao og gå tur i skogen, bake julekaker, gå på kino. Selv om vi kan gjøre det uten at det ligger i en gave, er det jo litt mer stas når det er nedskrevet på et kort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..