torsdag 1. november 2012

Ordsky!

Har i lang tid fundert over hva som skal være på den ene veggen i stuen, og endelig har jeg funnet noe som er perfekt. Stikker stadig innom Hansen & Co og kommer vel heller sjeldent ut derfra uten en liten pose med noe fint. Det samme skjedde for ikke lenge siden, da jeg fant to bilder og de fine bokstavene fra Design Letters.

"Kos"
Enkelt og greit...
I morgen kommer det noe nytt og gøy på soveromsveggen...Jeg gleder meg til å få alt på plass!
Følg med så får dere kanskje noen inspirerende tips.

Anbefaler dere forresten å sjekke ut Monicas blogg.
www.hverdags-lykken.blogspot.no
Mye fint!






1 kommentar:

  1. SÅ koselig, Hilde :-) Du er skjønn! Elsker forresten også Design letters og har mitt ord på kjøkkenet :-) Ha en nydelig lørdag!

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..