fredag 9. november 2012

YOU ARE MY STAR

Her er noen bilder fra vår herlige lille stue...På spisebordet går det i hvitt for tiden! Ingenting er renere og mer avslappende enn det.


"You are my star" - fra Bloomingville
Sofakroken begynner å bli litt sliten, men med fine puter syns jeg den klarer seg godt! I løpet av disse fem årene vi har hatt denne sofaen, er jeg bare blitt mer og mer glad i blåfargen. Den passer til (nesten) alt!


Lampen fant jeg på en bruktbutikk. Digger!

Da kryper jeg nedi sofakroken med strikketøyet, og med det ønsker jeg dere en
GOD helg!

1 kommentar:

  1. Fantastisk lampe! Håper jeg finner noe så lekkert på Fretex i morra ;-)

    Kos deg med strikketøyet og god helg!

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..