lørdag 12. januar 2013

F E S T

Kvelden i går var duket for festligheter med en haug av snille jenter! Pom-pomene ble hengt opp, happy lights i vinduet og cupkakes m.m. prydet bordet. Skulle for første gang prøve meg på fruktspyd og hu hei for et "pitlearbeid". Tok lengre tid enn jeg hadde tenkt MEN så dekorativt og godt (og sunt!) det ble. Her er noen bilder fra kvelden...

'




Gulrotmuffins i Nicolas Vaè former


Stines festnegler!


Den kuleste innpakningen fra venninnene. Billy papir.



Fikk du noen tips? 
Uansett ønsker jeg dere 

en GOD helg og  en herlig fridag!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Tusen takk for fin kommentar inne hos meg, jeg viser alle de fine kommentarene til mellomstejenten som blir så stolt over at andre liker rommet hennes :-)

    Flotte pompoms du har laget ! Har enda ikke forsøkt meg på slike jeg....kanskje jeg setter i gang nå når våren og bursdagene her i huset nærmer seg ;-)

    God lørdag videre til deg!

    SvarSlett
  2. Hun har god grunn til å være stolt:)
    Veldig gøy med pom poms!Litt "kulere" enn ballonger;)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..