torsdag 10. januar 2013

INSPIRASJON | RETRO

Har alltid vært glad i å mikse gammelt og nytt, og spesielt retrodesign fra 1960-70-tallet. 
Har hentet litt inspirasjon rundt på nettet og kommet frem til flere "retro"merker som lett kunne fått plass i et hvert hjem.
 Nye merker titter frem og gamle mønster kommer i nyere versjon.

Det britiske merket Orla Kiely er utrolig kult! Finnes i ulike farger og utgaver, både som klær og ting og tang. For min del passer det best med de huslige tinga.



ISAK er også klar favoritt! Et barnslig uttrykk og mye farger.
HER  finnes flere kule Isak produkter!



Til slutt men ikke minst har jeg funnet Lucie Kaas skålene. Designet av norske Arne Clausen i 1963! Skålene finnes i flere farger, men disse er mine favoritter.


Det var dagens inspi! Ha en herlig kveld!

3 kommentarer:

  1. Så stilig innlegg! Æ lier det :-)

    SvarSlett
  2. Er ikke så retro av meg, men jeg liker og Orla Kierly:) Har ingenting, men liker det;)

    Charlotte

    SvarSlett
  3. Det er et gøy design! Har heller ingenting av det selv men kanskje det kommer etter hvert;)

    SvarSlett

Setter stor pris på kommentarer fra dere lesere <3
Jeg svarer så raskt jeg kan dersom du lurer på noe..